掃呢頁CODE去手機

2018年1月25日 星期四

洪永城戒女埋身力箍,視后唐詩詠轉軚戀馬國明 [壹週刊 - 1455] __,詩詠,視后,馬國明,洪永城,唐詩詠,M1,

探熱針洪永城戒女埋身力箍,視后唐詩詠轉軚戀馬國明無綫頒獎禮塵埃落定,民選大熱唐詩詠奪視后,喊住在台上感謝好友田蕊妮及已離逝多年的媽咪,除有閨密錫住,洪 ...






探熱針

洪永城戒女埋身力箍,視后唐詩詠轉軚戀馬國明

無綫頒獎禮塵埃落定,民選大熱唐詩詠奪視后,喊住在台上感謝好友田蕊妮及已離逝多年的媽咪,除有閨密錫住,洪永城近日亦擺明車馬翻兜,戒女埋身外,更出盡招數,隔空拉票撐她做視后。

洪永城出力發功,不過也不及大台夠威力,為令新劇夠賣點,下旨易角安排馬明換陳豪,第三度「復合」做情侶,今次更反高潮,要她轉軚暗戀馬明。







洪永城為追番前度,近日不斷發功。





李佳芯在新劇《白色強人》同新鮮出爐視后唐詩詠擔正做女一。





新鮮出爐視后唐詩詠。

病住慶功

頒獎禮結束,唐詩詠在公司做訪問至凌晨兩點半才離開,在電視城門外跟一班等候多時的粉絲切蛋糕慶祝,之後攰極回家休息。原來好友田蕊妮與黃翠如一早買定外賣,在唐詩詠家等她回來慶祝,夠晒驚喜!

「頒獎禮嗰日已經有少少傷風,加上佢著條裙中門大開,喺出面行紅地氈時已經要吹風,之後喺廠坐足一晚,啲冷氣又勁,完騷後又要做其他訪問,成個人散晒。」身邊人透露。

週一晚,本來一班朋友為她設飯局慶祝,唐詩詠也因病臨時甩底。攞完獎,唐詩詠馬上有新工作安排,無綫以醫生做題材的新劇《白色強人》,由她配馬國明做一對孭重飛。據了解,劇集臨時易角,雙旦繼續是唐詩詠與李佳芯,雙生陳展鵬及陳豪卻臨時被踢出局。

「套劇舊年年尾已經安排好人選,女主角一直都係屬意詩詠同 Ali,當時男主角定咗陳豪加陳展鵬,大家都覺得卡士幾吸引,到今年一月頭,突然話轉男演員,仲要換晒兩個,由馬明配郭晉安,大家覺得有啲怪。」有工作人員說。







馬明在新劇再跟唐詩詠做一對,不過今次由女方做主動玩暗戀,夠晒戲劇效果。





本來有份演出的陳豪和陳展鵬,雙雙被踢出局。







馬明早前被踢爆同女友黃心穎一家食飯,再力證二人情未變。





郭晉安代替陳展鵬配張曦雯,在新劇中兩人有感情線。





張曦雯備受力捧,有份在大劇《白色強人》演出做女二。

新劇要暗戀馬明

據了解,《白》劇還有力捧的何廣沛和張曦雯,馬明與唐詩詠會有感情線:「套劇入面,詩詠暗戀馬明,啱啱同現實相反,而馬明就鍾意 Ali,何廣沛就暗戀詩詠,而郭晉安同張曦雯做一對,聽古仔都覺得有 gimmick,因為詩詠同馬明呢一 pair,大家都鍾意,而家要個女仔反轉頭暗戀馬明,反高潮幾得意。加上公司之前開會講到明,會落足本拍呢套劇,大家都覺得有睇頭。」知情者說。

唐詩詠戲中暗戀馬明,現實生活中,前度洪永城亦戒女埋身,日前,他被發現在將軍澳麥當勞跟朋友食包吹水,之後又被影到單拖在銅鑼灣借衫,跟女性絕緣。發力翻撻,早前終於成功約到唐詩詠食飯。頒獎禮前夕,洪永城突然變回熱情,隔空撐唐詩詠攞獎,關心她的一舉一動,令大家覺得兩人有機復合。

「佢哋分手頭兩個月,一直都冇聯絡,直到詩詠成日俾人追住問係咪有新戀情,壓力爆煲忍唔住喊,佢哋先有番聯絡,洪永城嗰陣時都有約佢食飯,不過詩詠冇應承,上個月,頒獎禮之前,洪永城係咁幫佢拉票,又通過一個 common friend約埋一齊食飯,詩詠先第一次出去,不過佢從來冇諗過復合。」知情者說。







跟唐詩詠分手後,洪永城鮮有再傳緋聞。





早前拍到他跟男友人在麥當勞吹水食包,之後又被影到單拖出街。





雖然人在台灣開工,但對前度攞視后十分緊張。

網民叫復合

分手八個月,洪永城出招再次打動這個最佳女朋友,終於令唐詩詠公開大讚他有改變,連網民都被感動為他打氣,叫洪永城向女方求婚。

搵朋友約見面

一月初,在朋友拉攏下,洪永城終於有機會跟前度食飯,為保密不被發現,他小心翼翼轉揸朋友車到食飯地點,之前又周圍兜路,最後被發現才無奈各自回家。

公開拉票

洪永城出 po撐詩詠,上載已投她為「最佳女主角」的截圖,並留言:「記得曾經問過你,如果你攞最佳女主角,你會講啲咩?你話:有機會攞先算啦。今年終於到你……。」

為對方改變

身在台灣的洪永城,特登截圖唐詩詠攞視后一刻,再度以行動證明十分關心對方,就連唐詩詠都表示他終於改變,有行動唔係得個講字。

教做人做戲

分手八個月,前度不斷表示關心,不過唐詩詠最要多謝的反而是閨密田蕊妮,她在台上喊住講:「我要多謝一個人,佢教我做戲、做人,成日聽我呻,又陪我瞓,每次鬧完我之後都話我:『其實你好好㗎!』多謝你田蕊妮小姐!」

據了解,唐詩詠一一年拍《真相》時認識客串幾集的田蕊妮,一四年兩人再合作《造王者》,對足四個月成為好朋友。「詩詠放假嘅節目,好多時係去阿田大埔康樂園屋企食飯,杜汶澤做大廚負責煮嘢食,佢同阿田就係食同吹水,兩個女人好多嘢傾,好多時詩詠會留喺佢屋企過夜傾偈。」知情者說。

唐詩詠性格易鑽牛角尖,又缺乏安全感,她曾經跟朋友說,田蕊妮就如她的人生導師,教她做戲和做人:「詩詠只得一個哥哥,媽咪走咗,佢負責照顧爸爸,好多嘢都放喺心度,乜都擔心,阿田雖然只係大佢四年,但人生經驗豐富,講嘢又有 point。詩詠當咗佢係自己家姐,好多嘢都會問佢意見。」知情者說。







唐詩詠是杜家常客,早前阿澤特地為她下廚慶祝生日。





跟田蕊妮好姊妹,宣布得獎一刻阿田先爆喊。





唐詩詠其後亦攬住她喊唔停。







唐詩詠曾經跟甄詠蓓學戲,獲獎被肯定,老師自然應記一功。





兩人早前結伴去不丹旅行,齊齊穿上當地服裝影合照。





杜汶澤坦言唐詩詠攞獎,他也大受感動,認真好朋友。







唐詩詠跟哥哥感情好,不過有心事都係會搵田蕊妮傾訴。





跟爸爸同住的她,得獎當晚未有外出慶祝,因為她要回家吃爸爸煮的愛心麵。





圈中朋友多人緣好,唐詩詠偶然出現蛋糕店都有粉絲找上門要求影合照。





媽媽病逝多年,唐詩詠在台上也有多謝她過去的悉心栽培。

友誼小姐

田蕊妮係圈中近年嘅友誼小姐,除好姊妹唐詩詠外,有不少圈中人都搵她盡訴心中情,好有人緣。

張栢芝

同住在大埔康樂園的張栢芝,圍繞在身邊的一班朋友都是虔誠基督徒,原來跟唔係基督徒的田蕊妮都係好姊妹,早前阿田更力推她設計的手錶,戴上後影相放上 IG。

吳業坤

田蕊妮在《超級巨聲》擔任主持時認識吳業坤,初出道時坤哥發展唔算理想,經常找她傾心事,往往得阿田鼓勵和支持,令他十分感動。

唐寧

圈中出名唔多朋友的唐寧,跟阿田合作完第一部在無綫演出的電視劇《蘭花刧》後成為好朋友,由於兩人都是「大埔友」,更會經常約見面傾偈。

賴慰玲

阿田跟賴慰玲合作電視劇《迷》後成為好朋友,播大結局時,阿田更邀請她和坤返屋企睇大結局,食老公炮製的大餐。

撰文:娛樂組

攝影:何子洋、蕭敬漁


鍾意就快D Share啦!