掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

擁八間餅店,謝寧日賣 6500盒曲奇餅 [壹週刊 - 1461 - 生活] __,謝寧,M1,

探熱針擁八間餅店,謝寧日賣6500盒曲奇餅八一年港姐冠軍謝寧,跟岑建勳離婚後,一個女人自力更生開創事業,○八年決定開第一間曲奇餅店,卻遇上金融海嘯,昔 ...






探熱針

擁八間餅店,謝寧日賣 6500盒曲奇餅

八一年港姐冠軍謝寧,跟岑建勳離婚後,一個女人自力更生開創事業,○八年決定開第一間曲奇餅店,卻遇上金融海嘯,昔日闊太日日落鋪幫手賣餅,愈賣愈旺,今年再開多三間分店,現擁八間餅店的她,原來高峰期試過日賣六千五百盒,成為餅界傳奇。

藝術盛宴

上週六(三月三日)中午,向來喜歡搜集日本陶瓷的謝寧,跟七位日本陶藝家玩 crossover,在中環藝穗會舉行「器物與生活」展覽,以美食配陶瓷來一場藝術盛宴。當日謝寧親手下廚煮清酒鮑魚、櫻花 mousse等甜品,佐以不同類型清酒,滿足到場嘉賓視覺和味覺享受。

「我經常去日本搜集陶瓷,身邊呢位二階堂明弘先生,係今次活動其中一個陶藝家,我好鍾意佢嘅作品,後生好有天分,其實我希望透過今次活動,俾多啲人認識日本食器同花器,推廣多啲關於藝術生活。」謝寧說。







謝寧跟日本陶藝家二階堂明弘認識多時,曾在日本煮中國菜給對方品嘗。





謝寧在活動前造了清酒鮑魚,更配以吃得落肚的鮮花點綴。





淡出幕前多年的陳敏兒當日亦有到場支持。







展覽活動中,謝寧特地製造匙羮曲奇,賣相與味道俱佳。





在藝穗會舉行的「器物與生活」展覽。





當中有不少陶瓷展品已經售出。

餅界奇跡

積極參與藝術活動,出身音樂世家的謝寧,去年跟朋友合資音樂學校,培訓有天分青少年,而對自己一手湊大的曲奇餅店,她也未有鬆懈,經常落鋪打躉外,又會定期測試品質,試過高峰期日賣六千五百盒。

「我當日開曲奇餅店遇到金融海嘯,因為租咗鋪同埋訂晒曲奇餅罐,跟拍檔商量過,最後都係覺得應該繼續做。因為喺香港搵唔到好食嘅曲奇,當時先諗到開曲奇餅店,所以零舍有要求,好似用 organic麵粉,又係第一間餅店俾人試食,希望吸取多啲人嘅意見,一年就已經回本。而家做咗差唔多十年,高峰期試過一日賣成六千五百盒,今時今日,如果覺得未到水準,都會成盒餅唔要,總之要有品質保證。」她說。

曲奇餅店邁向十周年,謝寧說對食物要求有增無減,就連身邊人,老公王德偉也被她薰陶,對食物有所選擇:「以前佢唔鍾意食嘢,填飽肚就算,有時啲食物餿咗都唔知,而家就識得搵好嘢食。」她說。







○八年開業初期,謝寧日日在餅店打躉招呼客人。





拍檔 Tony黃耀文和 Shadow關琬潼,同樣對食物質素十分有要求,三位都堅持只賣靚嘢。







謝寧去年投資開音樂學校,希望培養更多有音樂天分的青少年。





謝寧跟王德偉結婚八年,有個廚藝高手老婆,他也愈來愈識食。

撰文:娛樂組

攝影:蕭敬漁、志輝


鍾意就快D Share啦!