掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

巴黎浪漫約會!李晨人肉速遞慰范冰冰 __,冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,

見少陣都唔得。內地女神范冰冰近日喺巴黎出席時裝周,而佢嘅另一半李晨咁啱亦喺維也納錄製內地綜藝節目《奔跑吧》第六季。雖然兩人各自要喺歐洲工作,不過有心見 ...


見少陣都唔得。


內地女神范冰冰近日喺巴黎出席時裝周,而佢嘅另一半李晨咁啱亦喺維也納錄製內地綜藝節目《奔跑吧》第六季。雖然兩人各自要喺歐洲工作,不過有心見面嘅話總有機會,呢日李晨錄完節目之後,話咁快就極速飛咗去巴黎陪冰冰,果然係「最佳未婚夫」!

近日,有網友就晒出一條短片,話喺巴黎某甜品店野生捕獲兩人,片中見打扮時尚嘅范冰冰率先步出門外,佢低頭不語霸氣十足。之後就到李晨現身,同冰冰相反,李晨唔單止冇迴避鏡頭,仲大方伸手同粉絲打招呼,Nice到爆!

唔少網友紛紛留言:「兩人愛得好甜蜜」、「很羨慕」、「快點結婚吧!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!