掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

演藝人協會春茗 惠英紅力撐會長古天樂 __,演藝人協會,古天樂,惠英紅,

好開心咁!演藝人協會會長古天樂昨晚拉隊於其食肆舉行替春茗晚宴,現場筵開五席,星光熠熠,不少藝人出席,更有不少飲到臉紅紅,相當熱鬧。出席的藝人包括曾志偉 ...


好開心咁!


演藝人協會會長古天樂昨晚拉隊於其食肆舉行替春茗晚宴,現場筵開五席,星光熠熠,不少藝人出席,更有不少飲到臉紅紅,相當熱鬧。出席的藝人包括曾志偉、林家棟、惠英紅、黎瑞恩、林峯、古巨基、胡定欣、薛家燕、宣萱、張敬軒、薛凱琪、方中信、導演劉偉強、莫文蔚、方力申等等。演藝人協會現時年青化,大家都很開心,會長古天樂又叫新人逐一出來自我介紹,由於古天樂表示會助歌手出唱碟,故現場都有不少歌手出現。

而惠英紅接受訪問時被問到是否來支持新任主席古天樂時,她謂:「都係嘅!同埋嚟見啲好朋友,好似肥媽、薛家燕咁,我哋成日見,好開心。」早前古天樂表示演藝人協會會盡力幫助一些有經濟需要的前輩電影人,對此惠英紅亦大表支持。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!