掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

相隔17年再拍無綫劇 楊千嬅押後生B __,無綫,楊千嬅,千嬅,

影后楊千嬅到尖沙咀出席無綫新劇《多功能老婆》記者會,她表示今次回到TVB,是一件有緣分和奇妙的事。講到相隔17年再拍劇,對上一套已經是2001年與林峯 ...




影后楊千嬅到尖沙咀出席無綫新劇《多功能老婆》記者會,她表示今次回到TVB,是一件有緣分和奇妙的事。講到相隔17年再拍劇,對上一套已經是2001年與林峯合作的《美味情緣》,千嬅笑說:「我入行唔係好耐咋!舊年演唱會期間,余詠珊打電話搵丁生(丁子高),話陳寶華想搵我拍劇,跟住同寶華姐傾過大綱,我都好奇點解搵我,佢話覺得呢個角色係我!最近我都追睇緊《我本善良》,可以同寶華姐呢一位前輩合作,係一個增值,但唔知點解咁秘密,搞到我好似秘撈咁,丁生就好似特務咁幫我去傾。」而早前講過想追BB的千嬅,就坦言要押後計劃。

講到拍劇好困身,千嬅笑指自己在現實中已很多功能,劇集會在暑假開拍,相信對家庭影響不大,問酬勞是否吸引?她說:「係一個合理比例,今次製作班底好好,大家都想好似寶華姐咁講,拍一個好嘅港劇,因為自己睇港劇長大,覺得好榮幸。」千嬅在劇中將與陳煒及朱晨麗演閨密,她笑言一直很喜歡陳煒:「佢套《梟雄》好好,一直都覺得佢好有氣概。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!