掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

怕再傳緋聞 唐文龍堅拒再約黃文意見面 __,黃文意,唐文龍,

唐文龍指同黃文意有聯絡,不過見面就唔好喇!藝人唐文龍於到灣仔出席有線新頻道記者會,他表示有更多頻道可以讓觀眾有不同的選擇。曾於外國成長的他表示有收看不 ...


唐文龍指同黃文意有聯絡,不過見面就唔好喇!


藝人唐文龍於到灣仔出席有線新頻道記者會,他表示有更多頻道可以讓觀眾有不同的選擇。曾於外國成長的他表示有收看不少外國劇集,問到可有與女生一同收看,唐文龍說:「冇,劇集喺屋企睇,唔會同女仔睇。」

問到仍可有與緋聞女友黃文意聯絡,唐文龍說:「有聯絡,不過佢冇見啫嘛。(避忌咗?)又唔會太避忌,今年大家都忙都冇見過。呢排又同佢有緋聞,所以唔好(見面)同埋我呢排又忙緊自己生意啲嘢。」至於可會再約女方見面,他笑說:「唔會個個都唔係我杯茶,依家我淨係鍾意飲水。(覺得冇發展機會?)一直都話係正常好朋友,之前咁寫我同佢,梗係冇可能」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!