網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月19日 星期一

【請柬曝光】范冰冰李晨婚期定8月? __,冰冰,范冰冰,李晨,李冰冰,

竟然係假貨!內地女星范冰冰同李晨認愛之後,上年九月趁住冰冰生日,李晨求婚成功並宣布訂婚,不過婚期就一直未落實。今年二月嘅時候,李晨終於露口風話今年年尾 ...


竟然係假貨!


內地女星范冰冰同李晨認愛之後,上年九月趁住冰冰生日,李晨求婚成功並宣布訂婚,不過婚期就一直未落實。今年二月嘅時候,李晨終於露口風話今年年尾會同冰冰完成「人生大事」,之後佢哋出席活動都會被追問婚期日子。

近日有網民在社交網公開一張結婚請柬,該請柬行淡雅風格以藍色配粉紅色為設計基礎,以淡金色的文字寫上冰冰同李晨個名,時間則為八月,其他詳細資料就打格遮咗,雖然似層層,不過,據有關方面所指,以上嘅請柬實屬假貨,冰冰同李晨根本未揀好日子,消息傳出之後,唔少粉絲都覺得失望,話以為唔使再向佢哋嘅偶像催婚。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!