網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月19日 星期一

黎明做老竇 前妻樂基兒:生多幾個! __,樂基兒,黎明,基兒,

樂基兒叫黎明生多幾個!天王黎明今日在社交網站上坦承榮升人父,前妻樂基兒亦戥對方高興,她接受東網訪問時,被問到知否黎明已承認做老竇?她坦言:「我唔知,不 ...


樂基兒叫黎明生多幾個!


天王黎明今日在社交網站上坦承榮升人父,前妻樂基兒亦戥對方高興,她接受東網訪問時,被問到知否黎明已承認做老竇?她坦言:「我唔知,不過今日好多人打畀我,突然又關我事。總之恭喜佢,希望BB好得意,生多幾個,祝佢哋順順利利生個健康BB,好戥佢開心。(會唔會傳個短訊恭喜佢?)唔會,不過等BB出世之後,會送份禮物。(送乜?)未知,都未知係仔定女。」

問到是否認識黎明的新歡助手阿Wing?樂基兒表示以前有見過:「我以前都係同公司,個女仔我都識。(對阿Wing印象點?)佢幾好吖。(啲人話阿Wing似你?)咁一定唔似啦,我覺得亞洲人都差唔多樣,好以我出道時啲人都話我似舒淇,我都唔似舒淇,可能個女仔似舒淇呢!同阿Wing唔係太熟,當時佢唔係跟我,喺公司成日見,覺得佢斯斯文文。(黎明同阿Wing襯唔襯?)我唔識講,總之我會祝福佢哋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!