網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月19日 星期一

剝衫拍對打戲!古天樂爆韓庚刻意練大隻 __,韓庚,古天樂,

古天樂(左)VS韓庚,正!藝人古天樂(古仔)、韓庚和林雪等今日出席在灣仔會展舉行的格鬥遊戲真人版電影《真.三國無双》全球發布會,韓庚在戲中飾演「關羽」 ...


古天樂(左)VS韓庚,正!


藝人古天樂(古仔)、韓庚和林雪等今日出席在灣仔會展舉行的格鬥遊戲真人版電影《真.三國無双》全球發布會,韓庚在戲中飾演「關羽」,他覺得自己身材較瘦,所以事前三個月跑去健身,身形強健不少。而古天樂則演「呂布」,古仔笑言這個遊戲由細玩到大,而他的角色在戲中是最好打,又高人一等,故他笑言:「為角色增高,不過依家矮番!(你嘅角色造型上兩條翎子頭飾咁長,有冇影響拍攝?」因為增高咗,所以都冇人掂到,你哋唔好集中講我兩條嘢」至於林雪的角色則屬好色之徒,問如何訓練好色?他說:「好色呢樣嘢係與生俱來,不過要增少少肥!」

古仔讚韓庚身形好

及後古、韓二人齊齊受訪,講到古天樂拍《真》片時眼部受傷一事,他稱:「當時仍想繼續拍攝,但導演要我休息,咪返香港接受治療!」而韓庚則表示為了想演得角色更神似,才接受訓練,戲中他更要大耍關刀,他說:「舞起上嚟原來幾難!」期間古天樂更爆韓庚健身的理由:「因為有場戲佢要除衫同我對打,都唔明點解古裝片都要除衫?(身材邊個好啲?)梗係韓庚!(尋晚你喺導演會春茗度唱歌喎。)現場氣氛好好,其實我都唔想㗎,大家叫我咪上去唱,驚大家覺得我唱得難聽,希望大家原諒!」問韓庚是否滿意身形?他說:「多啲時間操會更好!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!