網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月19日 星期一

【助手有咗...】「明福俠」做爸爸?黎明首度現身風騷笑晒口 __,黎明,

51歲嘅黎明最近被爆與32歲、失婚助手阿Wing拍拖,有傳女方已經懷孕6個月,大批傳媒連日在黎明公司及寓所守候,但黎明一直「潛水」未有公開露面及回應。 ...




51歲嘅黎明最近被爆與32歲、失婚助手阿Wing拍拖,有傳女方已經懷孕6個月,大批傳媒連日在黎明公司及寓所守候,但黎明一直「潛水」未有公開露面及回應。

今日下午約二時半,黎明終於現身灣仔會展,以影視娛樂大使身份出席「第14屆香港影視娛樂博覽」。對於即將做爸爸,黎明全程表現風騷笑晒口,但大會事前已表明黎明不會接受訪問。黎明穿上白裇衫襯蝴蝶冷衫,非常醒神,佢獲安排坐嘉賓席,心情明顯大靚,與身邊嘉賓亦有傾有講。

黎明上台後談笑風生,表示宣傳短片有好多份年輕人收看,黎明勸勉新一代話:「我知好多人有意願加入娛樂圈,包括幕前及幕後,其實冇人介意你嘅外形及學識,只要你有創意及堅強信念就有不同機會,強意志力嘅人就可以行到落去,祝大家成功。」黎明更希望將來會有更多出色作品,佢話:「大家見有好作品一定要支持,我哋一定會有好多新嘢同好嘢俾大家睇,祝願香港娛樂影視及音樂,每年都向前進步發展。」

落台之後,黎明由保安員及助手子泉等開路進入後台,其實黎明往年參與呢個活動都係冇做訪問,但記者亦有趁機會問黎明係咪準備做爸爸?黎明頭也不回,冇回應。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:仇志德 黎明終於現身!約於兩時半以影視娛樂大使身份出席活動。
神情輕鬆笑晒口。
又同其他嘉賓有笑有說。


黎明被指快將做爸爸,但今日出活動時未見有婚戒。


有指阿Wing已懷孕6個月。(網絡圖片)

鍾意就快D Share啦!