網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月6日 星期二

單親媽媽冇驚過!趙哲妤:一定會再生BB __,趙哲妤,

佢依家已經係一個熟手媽媽喇!前中國小姐趙哲妤(Uny)出席電戲首映禮,她表示現時湊女非常在行,又認為自己與小朋友溝通有一手,更指「就算10個8個都搞得 ...


佢依家已經係一個熟手媽媽喇!


前中國小姐趙哲妤(Uny)出席電戲首映禮,她表示現時湊女非常在行,又認為自己與小朋友溝通有一手,更指「就算10個8個都搞得掂」。她認為自己非常有耐性,所以自幼已經想成為一位幼稚園老師。她自爆囡囡比較喜歡與自己多於與工人相處。

她透露新年期間一共看了4至5套電影,當中更包括賀歲片。她表示明天會復工:「我會喺香港登台唱歌,咁新年都有發小小新年財,都喺出席啲圍村活動,嗰度好有氣氛。稍後時間亦會有新歌發布會,今年會Focus喺搞音樂上面。」

問她會否再生B,她笑言:「一定會再生,但係未知同邊個生囉。如果都係搵唔到嘅話,我會用啲科學嘅方法等囡囡有個細佬妹。(想要仔定要女?)我冇咩所謂,但有諗過要對Twins,因為孖仔孖女好可愛。我都希望搵到一個鍾意小朋友嘅另一半,依家都努力物色中。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!