網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月6日 星期二

今年結婚?晒肩陳凱琳被預測將有喜事 __,凱琳,陳凱琳,

陳凱琳指被占卜師預計佢今年將會有喜事。藝人陳凱琳(Grace)一身tudedress出席鐘錶品牌活動,她即場玩小遊戲時,更被占卜師預計她今年將會有喜事 ...


陳凱琳指被占卜師預計佢今年將會有喜事。


藝人陳凱琳(Grace)一身tude dress出席鐘錶品牌活動,她即場玩小遊戲時,更被占卜師預計她今年將會有喜事。事後問她是否好事將近,她笑言:「我唔係好識占卜啲嘢,同埋主持人都話好事有好多種,所以未必喺大家諗嗰種。」她認為若提早知道將發生不好的事情,自己可以嘗試找尋方法逆轉有關的事情。

讚男友100分

她表示自己會與婆婆一同欣賞自己演出的電視劇,婆婆更大讚自己的演技愈見進步。她自爆婆婆曾經與男友(鄭嘉穎)見面:「婆婆終於見到佢真人,仲話佢好靚仔。嘉穎都好有禮貌,同埋好識照顧長輩,每次都先會夾餸畀老人家。(係咪100分男友?)100分啦。」

她直言2月14號沒有送禮物予男友,問她白色情人節會否補送禮物予男友,她笑言:「依家諗緊呀,其實我哋唔一定會喺特定嘅節日交換禮物,最主要都係想買一啲實用嘅嘢做禮物。(你會唔會考慮吓買錶畀男友?)都好呀,我哋可以一齊戴情侶錶。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!