網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月15日 星期四

唐詩詠露肩晒腿 讚舊愛細心送鞋對對啱碼 __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠話試過收到每款鞋都啱Size,究竟係講緊邊個呢?藝人唐詩詠出席著名意大利鞋履品牌GEOX首間澳門”X”Concept店開幕,穿上露肩上衣襯短褲為 ...


唐詩詠話試過收到每款鞋都啱Size,究竟係講緊邊個呢?


藝人唐詩詠出席著名意大利鞋履品牌GEOX首間澳門”X” Concept店開幕,穿上露肩上衣襯短褲為活動主持開幕儀式,大騷長腿。她坦言自入行時間愈耐,漸漸變成鞋癡,對儲鞋表示貴精不貴多:「女仔鞋有太多選擇,有啲買嚟出街同做嘢,實在太多,所以最好有人送。」

男友細心好重要

她在台上表示收到男士送的鞋特別窩心,她直言因為不同類型的鞋有不同尺寸,而自己試過收到每款鞋都合適:「我會覺得呢樣嘢好細心。(邊個男友?)梗係唔講」談及擇偶條件,她認為相處舒服及細心都好重要:「細心會喺小節上令到關係維持耐啲,一段關係雙方要畀好多力,如果男友細心都會令關係舒服。」

買樓唔使大

問到封視后之後是否多了獲邀出席活動?她坦言比以往多,即使現時忙於拍劇亦不忘多謝劇組「放人」讓她出席商演吸金,實現買樓夢想。問想買甚麼樓時,她說:「細細哋,能力範圍以內,最緊要買到先,啲朋友教我投資都係由細開始。」

「冇情人只係星期三」

而昨日是白色情人節,她在社交網表示買禮物給自己,問到是甚麼?她說:「冇呀,都係食咗個蛋糕,全日都要開工,有情人就係情人節,冇情人只係星期三,獎勵自己食多啲嘢嚟緊開劇。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!