網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月3日 星期二

27歲已經有個B!模媽張穎沁擔心影響事業 __,

27歲嘅兒張穎沁已經做咗人媽咪。27歲模特兒張穎沁(Pamela)是一名模媽,育有一歲大囝囝Adam,她坦言當初如此年輕就做媽媽,曾擔心會影響模特兒事 ...


27歲嘅兒張穎沁已經做咗人媽咪。


27歲模特兒張穎沁(Pamela)是一名模媽,育有一歲大囝囝Adam,她坦言當初如此年輕就做媽媽,曾擔心會影響模特兒事業,但懷孕期間仍有品牌邀她拍廣告,令她重拾信心:「結婚嗰陣已經流失批Fans,但生咗仔後多咗鍾意BB嘅人,好多網友會嚟我個網上平台睇BB,有人同我講話每日返學之前都會想睇吓Adam,甚至做埋Wallpaper,我都好開心!而且都有啲媽咪品牌搵我。」

講到囝囝Adam,Pamela讚他性格外向又有表演欲:「佢依家見我拍片講嘢就會衝向鏡頭Say Hi,之前帶過佢一齊行Catwalk,佢完全唔驚人。(栽培佢做小Model?)都有牌子搵埋BB上鏡,覺得溫馨啲,遲啲如果唔影響學業都可以試吓,佢鍾意同人哋玩。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!