網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月3日 星期二

河國榮開處女騷 勁想請周潤發譚詠麟 __,河國榮,周潤發,譚詠麟,

等你好消息!藝人河國榮將於5月31日及6月1日在九展舉行首個個人音樂會,今日舉行記招時獲好友譚玉瑛擔任司儀,而唐文龍、J.Arie(雷深如)等則到場支 ...


等你好消息!


藝人河國榮將於5月31日及6月1日在九展舉行首個個人音樂會,今日舉行記招時獲好友譚玉瑛擔任司儀,而唐文龍、J.Arie(雷深如)等則到場支持。台上河國榮表示1987年5月31日來港發展是因爲想唱廣東歌,但一直拍劇沒有機會唱歌,到今年是來港31年,故覺得是適當時間開騷。他表示會唱80年代的金曲,因為聽完這些歌才令他想來港做歌手。他亦坦言想邀周潤發(發哥)來睇騷:「因為10年前我同發哥去墨西哥拍戲,我做佢嘅英文導師,佢知我鍾意唱歌同做戲,就鼓勵我要繼續追夢,所以我想請佢嚟。」他又笑言想請已故巨星張國榮(哥哥)及陳百強來睇騷,問他唔驚嗎?他笑言:「可能佢哋一直都喺度呢。」嘉賓方面,他希望邀得偶像譚詠麟(阿倫)及張國榮來,笑言問緊阿倫,而哥哥如果發夢見到就問吓。

好友齊撐開騷

而身穿西裝褸隱約露纖腰的J.Arie表示拍戲認識河國榮,會主動來做嘉賓,又送了個外國壯男人形公仔給他,而唐文龍則謂與河國榮拍劇認識,又即場用啞鈴示範教他練腹肌。最後大會送上蛋糕,為本月30日生日的河國榮提早慶生。

揚言操弗被逼騷肌

事後河國榮與唐文龍一起受訪,問是否要操肌?河國榮笑言:「要呀,我會學佢咁勤力。(你有冇信心操到唐文龍咁大隻?)其實我3年前拍戲要做僱傭兵都練到好大隻,好似仲大隻過佢,但好辛苦。」問唐文龍可會做他私人教練?他笑言:「研究吓咁,其實唔難,只要飲食克制同做番某啲針對性運動,兩個月就有效果。」問到時操到大隻可會騷肌?河國榮謂其實之前拍戲都試過只穿內褲,唐文龍則笑言叫他騷肌:「如果佢操到必須騷啦,一定要!」問他可會來做嘉賓?他則謂到時再商量,河國榮則笑言驚他搶晒鏡。

想邀請阿倫、發哥

而講到河國榮謂想請阿倫來做嘉賓,他謂:「因為我1987年啱啱到香港周圍行,意外做咗佢演唱會嘉賓,佢哋之前喺studio認識我,有日我意外行經紅館,佢嘅樂隊喺後面休息緊,估唔到相隔一年仲認得我,所以阿倫叫我去做嘉賓,如果今次請到佢嚟都幾正,但佢好忙,所以都問吓佢先。」而問到邀請了發哥未?他謂:「未問,我都要搵朋友搵佢,其實都幾奇怪,我同啲明星做嘢係冇影相,所以我喺墨西哥都冇同發哥影過相,反而太太就有同發哥影。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!