網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月3日 星期二

名人:翁嘉穗升呢做總理 仔仔同老公現身撐 __,翁嘉穗,

翁嘉穗首年擔任東華總理,老公鄔友正與兒子鄔謨雲到場支持。前港姐翁嘉穗首年擔任東華總理,今日出席東華三院交代就職禮,老公鄔友正與兒子鄔謨雲亦有到場,翁嘉 ...


翁嘉穗首年擔任東華總理,老公鄔友正與兒子鄔謨雲到場支持。


前港姐翁嘉穗首年擔任東華總理,今日出席東華三院交代就職禮,老公鄔友正與兒子鄔謨雲亦有到場,翁嘉穗被問到老公點支持?她開心說:「身體力行,今日出嚟已係支持。(金錢上亦大力支持?)為善最樂,出一分力。」問到復活節有冇去旅行?她說:「啱啱去咗幾日新加坡玩,不過去到病咗,老公感冒先嘅,之後有少少傳染畀我,所以都驚今日病。(細仔有冇去?)都有去,佢依家差唔多三歲,都容易湊。」

問到大仔有冇拍拖?她說:「佢話冇囉,依家都係學業為重嘅。(如有,你會否反對?)咁呢個年紀都差唔多,如果拍拖,都冇乜可以做到。」仔仔係舉重界新星問到是否很多粉絲?她說:「都有啲支持者,同埋我都有好多朋友問佢點樣可以操到咁fit,多數啲uncle問。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!