網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月3日 星期二

廿幾年後重返無綫!厚粉蔡興麟回歸再戰樂壇 __,無綫,

以前長髮,依家短髮,蔡興麟回歸了!活躍於90年代初香港樂壇的歌手蔡興麟,晚上到將軍澳電視城錄影《流行經典50年》,提起蔡興麟,新一輩可能未必太熟悉,大 ...


以前長髮,依家短髮,蔡興麟回歸了!


活躍於90年代初香港樂壇的歌手蔡興麟,晚上到將軍澳電視城錄影《流行經典50年》,提起蔡興麟,新一輩可能未必太熟悉,大部分人都會記得軟硬天師神曲《廣播道Fans殺人事件》的歌詞「蔡興麟,我哋支持你!」又或者艾粒扮蔡興麟、陸家俊做Show。

身形好Fit

現年49歲的蔡興麟身穿全黑西裝及留短髮,身形仍甚Fit,只是略為厚粉,他表示已廿多年沒返TVB,今次是第一次到將軍澳電視城,問到會否陌生?他說:「唔會,尋日綵排,雖然第一次嚟,已經好感動,有太多回憶。」他將獻唱首本名曲《為了你,為了我》及跟好友李樂詩唱《Endless Love》,他表示26年前對方為自己的演唱會做嘉賓,兩人曾合唱此曲。

出面復出

講到離開香港後的發展,他表示先後到台灣、日本及大陸工作,在大陸主要是拍戲,但亦有不少登台經驗,他又透露將會推出慈善國語及粵語唱片,問是否全力復出樂壇?他說:「可以咁講!(唱片係咪自資?)會同公司傾合作,同埋會開演唱會,10月先喺上海開,香港就未知,希望開到。」

有女朋友

講到私人生活,問到是否已婚?蔡興麟笑說:「都希望係,但緣分好難講,有就會公告天下。(有冇拍拖?)Er……有啲啦……(一個地方一個女朋友?)我冇講呀!其實拍拖好簡單,但如果講結婚,就要等時候到,始終我成日周圍飛,聚少離多,比較難維繫。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!