網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月3日 星期二

湯洛雯晒線做波斯女郎 謝東閔唔敢亂望! __,謝東閔,湯洛雯,

係索嘅!無綫劇集《丫鬟大聯盟》演員湯洛雯與謝東閔等在將軍澳電視城一個山洞場景拍攝。扮演波斯肚皮舞女郎的湯洛雯大騷「事業線」,壓迫力大得令到拍擋謝東閔相 ...


係索嘅!


無綫劇集《丫鬟大聯盟》演員湯洛雯與謝東閔等在將軍澳電視城一個山洞場景拍攝。扮演波斯肚皮舞女郎的湯洛雯大騷「事業線」,壓迫力大得令到拍擋謝東閔相目不敢斜視,十分搞笑!湯洛雯笑說:「自己唔夠弗唔想露腰,公司就揀咗呢件衫畀我,原本更加性感,已經加咗塊布,同埋拉高咗件衫。」謝東閔笑說:「唔敢亂咁望呀,定咗格。」

另外,湯洛雯在愚人節貼出與倪晨曦的撞樣照,網民驚嘆極似樣,她笑說:「我哋識咗好耐,第一次見到倪晨曦覺得佢好靚女,驚為天人,畀人話似佢都好開心。我覺得真人就唔似,影相就好似樣,有時睇ig自己都認錯倪晨曦係自己,哈哈。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!