網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月3日 星期二

影完相先發現露點!姚紫茵全裸浸露天溫泉 __,姚紫茵,

睇到人流晒鼻血!擁有驕人身材的模特兒姚紫茵(Bonnie)日前到北海道旅行,出發前因當地刮暴風雪令不少航班要取消,幸好最後Bonnie仍順利成行,不過 ...


睇到人流晒鼻血!


擁有驕人身材的模特兒姚紫茵(Bonnie)日前到北海道旅行,出發前因當地刮暴風雪令不少航班要取消,幸好最後Bonnie仍順利成行,不過在當地果然仍有風雪:「我哋晚上駕車上二世古時好大雪,沿途都係山路,我另外有朋友都喺北海道滑緊雪,佢哋就係喺暴風雪嗰幾日撞車!大雪到連路都睇唔到又冇街燈,我哋都真系驚驚地!之後一日滑雪時都好大風,喺山上風大到好似比風推落山咁,我要慢慢咁八字腳死撐落嚟,第一次感覺自己咁輕竟然被風吹得走!落返嚟之後都唔敢再上去滑,驚危險驚毁容!」戴上青蛙帽的Bonnie自誇造型突出,加上她仆低多次,全滑雪場的人都認得她,到第二日她換上長頸鹿帽,仍然有人問她青蛙帽在哪裏,相當搞笑!

滑雪滑到雙腳攰爆又痠痛,當然要浸溫泉,Bonnie更是第一次全裸浸露天溫泉!她說:「喺雪地浸溫泉好有無拘無束嘅感覺!影咗好多相,之後發現有部份相露點,仲性感過我寫真集嘅相!諗緊會唔會用公仔遮住再post,但遮住咗就冇意思,可能都係留番等有男友同佢分享。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!