掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

馮盈盈硬搶「男友」!江嘉敏「醋」到爆 __,江嘉敏,馮盈盈,盈盈,

江嘉敏竟然會呷馮盈盈醋!藝人江嘉敏早前出席無綫劇集宣傳活動,談及馮盈盈在台上挨住劇中男友黃嘉樂影相時,她的反應甚大,問是否呷馮盈盈醋?她說:「佢攬住我 ...


江嘉敏竟然會呷馮盈盈醋!


藝人江嘉敏早前出席無綫劇集宣傳活動,談及馮盈盈在台上挨住劇中男友黃嘉樂影相時,她的反應甚大,問是否呷馮盈盈醋?她說:「佢攬住我男朋友!其實拍嗰陣啲人都講過盈盈同嘉樂似一對多啲,影合照時會見到盈盈攬住同挨住阿哥,反而劇情裏面我同嘉樂未深入到熱戀,比較含蓄啲。」

談到拍攝的難忘事,畏高的江嘉敏對嘉樂慘死一幕,有撞車及吊威吔鏡頭,令她怕怕。而嘉樂在劇中過身之後,差不多場場戲她都要喊。問到現實生活中,她會否經常喊?江嘉敏說:「有時睇戲或聽歌都會,我比較眼淺!」問到以前拍拖被男友搞喊,對方豈非要花很多時間氹她?她說:「我好少嬲嘅,但一嬲就嬲得好甘,所以一定要花啲精力去氹我囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!