掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

Cheronna畀Dancer摸完要錫番呷醋男友! __,

呢種相處方法真係Sweet到爆!組合SuperGirls成員Cheronna單飛出歌,直言新歌可以聯想到與性有關。她踢爆男友睇完她與男舞蹈員的辣身舞後 ...


呢種相處方法真係Sweet到爆!


組合Super Girls成員Cheronna單飛出歌,直言新歌可以聯想到與性有關。她踢爆男友睇完她與男舞蹈員的辣身舞後呷醋,只好收工後錫多幾啖補償他,Sweet到吖!

組合Super Girls成員吳嘉熙(Cheronna)推出跳唱單曲《把持》,成為五女中首個在音樂上單飛的成員。新歌講述每人有不同壓抑,她直言大家可以把此事想得很Sexual(與性有關):「睇你點諗釋放壓力,好多人都會Hold Back(抑制),唔夠膽將開心或唔開心嘅嘢發放出嚟。」

愛到把持唔住

問到男友黃奕晨(Dixon)聽完有何反應?她詐傻說:「佢覺得好聽呀!我同佢聽歌會傾好多嘢,係音樂層面嘅嘢。」隨即補充:「你以為我哋會傾啲好Sexual嘅嘢咩?Sorry,我哋唔係!」問見到男友可會把持不住,向他釋放愛的感受?Cheronna冧笑說:「我對屋企人都會大膽表露對佢哋嘅愛,見到男朋友都會。」她坦言每次拍拖都很投入:「我真係控制唔到自己,媽咪成日叫我唔好咁投入拍拖,驚我受傷,但情感好難把持。」問可有計劃結婚?她再度冧笑說:「我哋兩個仲有時間拚搏就拚搏我覺得呢個人啱嘅,會結婚都唔定,但依家事業行先。」

撒嬌呻「佢掂你呀」

Cheronna又表示歌曲舞步較Sexy:「會掂到我條腰,抬起我時都會掂到大髀。(男友知道?)佢知!因為排舞期間,佢有幫我影相。排舞師嘅女友都有嚟,好似監場咁,哈哈!」問男友可有眼火爆?她笑說:「佢睇完我哋練舞啲片後,好唔開心咁講『佢掂你呀』,普通撒吓嬌。(呷醋?)最多收工之後錫多佢幾下,哈哈!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!