掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

挑戰舞技!胡琳自認骨格精奇 __,胡琳,

胡琳直播挑戰舞技。歌手胡琳(Bianca)將於5月26、27日假九展舉行演唱會,她找來排舞老師SunnyWong(黃國榮),為她打造突破性的演出,她跟 ...


胡琳直播挑戰舞技。


歌手胡琳(Bianca)將於5月26、27日假九展舉行演唱會,她找來排舞老師Sunny Wong(黃國榮),為她打造突破性的演出,她跟Sunny接受Big Big Channel直播挑戰舞技,轉圏轉到頭暈暈。

Sunny指Binaca對着鏡子排舞時表現不錯,但若然沒有鏡子,則不知會否大跌Watt?Bianca笑謂:「應該要由頭再學過囉!(有學過跳舞嗎?)細個學過拉丁舞,但已經放低十幾年,不過我骨格精奇!相信都會OK嘅。(今次嘅舞步有難度嗎?)少少啦,最難都係要過自己個關,因我只有7秒金魚記憶,所以要花時間慢慢去記住每個舞步,上完堂都要回家練多幾練,佢哋話會幫我番薯變黃金,我都希望得」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!