掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

睇舞台劇 黃心穎拖馬國明望情侶檔踩台板 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎請馬國明睇舞台劇,二人坦言好想一齊演話劇。由藝人李霖恩投資籌辦的歌舞劇《我就嚟係歌手》昨晚首場公演,不少圈中好友也有到場支持,包括陸詩韻、莊思明 ...


黃心穎請馬國明睇舞台劇,二人坦言好想一齊演話劇。


由藝人李霖恩投資籌辦的歌舞劇《我就嚟係歌手》昨晚首場公演,不少圈中好友也有到場支持,包括陸詩韻、莊思明和陳國峰等,其中最矚目莫過於馬國明與黃心穎「情侶檔」捧場,心穎表示:「係我邀請馬國明嚟睇,我知道佢鍾意睇舞台劇。」馬國明、黃心穎高調拍拖撐場,李霖恩感謝二人十分畀面!

問馬國明與黃心穎可有參演舞台劇經驗?二人不約而同表示讀書時曾參演過,期待將來再嘗演話劇滋味。問會否介意同台演出?馬國明笑謂:「如果酬勞OK,我緊係OK!」心穎則說:「我哋曾經一齊拍過劇,唔會抗拒一齊演出,因為最緊要有好對手,期待喺舞台劇上合作。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!