掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

【同居斷正?】疑似男友載出入欠租單位 31歲樂瞳稱密室傾公事 __,樂瞳,

現年31歲嘅「宅男女神」樂瞳去年約滿大台後,離巢獨立發展,搏命出騷賺錢自食其力,忙碌工作又呻冇拖拍好dry。不過佢近日卻捲入一單欠租事件,仲見埋報。報 ...


現年31歲嘅「宅男女神」樂瞳去年約滿大台後,離巢獨立發展,搏命出騷賺錢自食其力,忙碌工作又呻冇拖拍好dry。不過佢近日卻捲入一單欠租事件,仲見埋報。

報道指,樂瞳與圈外男友租住深井某屋苑大單位,月租約兩萬。租客卻以單位電器等設備有問題,拖欠兩個月租。

《蘋果》日前中午發現樂瞳離開被爆出欠租嘅深井單位,同行有一名年約30餘歲男子做柴可夫,駕駛其凌志房車離開。運輸署資料顯示,凌志房車登記車主名字叫羅慎安。

樂瞳同羅慎安直抵圓方,男方負責泊車,兩人暫分道揚鑣。淡妝的樂瞳木無表情,相約DJ Tommy(張天誌)夫妻洽談工作,羅慎安識做唔阻住。

傾完公事,樂瞳先行離開,邊行邊低頭玩手機閒逛,然後又行下平民時裝店H&M。行咗陣冇收穫,未幾樂瞳收到電話,就行番去停車場,會合方才車佢嚟嗰位柴可夫返深井寓所,男方仲貼心地將架車停喺門口,放低樂瞳,再揸走架車泊番去出面爛地停車場,搞掂晒先返上樓。

《蘋果》今日致電樂瞳,問到佢係咪蜜運中?同行男子係咪羅慎安?佢話:「其實我嗰日約咗朋友去圓方傾公事,咁啱又約嗰位朋友(羅慎安)講啲嘢,所以見到我跟佢返咗屋企。」兩人有乜要返屋企傾?樂瞳解釋:「我哋呢排幫微笑行動呢個慈善組織搞活動,我係其中一個義工,有時我哋會約埋去佢屋企開會,貪靜啲,幾個朋友傾正經嘢,冇乜特別。」

樂瞳重申:「我哋當然唔係同居情侶,我講過我仲係同屋企人住,真係開會先同其他義工傾嘢。」但羅生又會咁熱心做埋柴可夫?真係做義工咁做喎!樂瞳稱:「因為佢好gentleman,深井真係好偏遠,朋友都考慮到我身份(公眾人物),未必方便成日出去傾嘢,喺屋企方便啲,我反而冇顧慮到,就令人誤會。」

羅慎安咁抵得諗,兩人可有發展空間?樂瞳大方話:「共事都希望大家發展都好,我好欣賞有善心嘅人。」言語間似乎好欣賞對方。

至於欠租問題,樂瞳稱:「朋友都有覺得唔好意思,出嚟新聞變咗我欠租,我其實唔識業主,亦冇任何contact,哪來欠租?對我有啲唔公平。

「作為公眾人物,我唔可以為佢(羅慎安)發聲。有時做藝人係有少少慘,好似做少少事就俾人無限放大,朋友事件都套咗落我身上。」樂瞳謂正了解事件中,並稱:「我支持佢據理力爭,希望可以盡快平息。」

樂瞳再講番微笑行動係趙曾學韞做籌委主席,樂瞳話:「微笑行動幫兔脣小朋友籌錢做手術,我仲會幫佢哋活動做司儀同探訪,好有意義。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:孔志豪、吳耀輝 樂瞳同羅慎安喺深井出發去圓方。





樂瞳去到圓方,相約DJ Tommy(張天誌)夫妻洽談工作。



講完工作,行咗去睇衫。

無耐就收到電話,再坐羅慎安車返深井。

鍾意就快D Share啦!