掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

袁偉豪愁眉不展 張寶兒扮花甜笑氹男友 __,袁偉豪,張寶兒,

Sweet爆女友!藝人袁偉豪(Ben)早前表示患癌的父親生命在倒數,雖然已做好心理準備,但心情難免低落,日前Ben趁着不用工作駕車接女友張寶兒(Bow ...


Sweet爆女友!


藝人袁偉豪(Ben)早前表示患癌的父親生命在倒數,雖然已做好心理準備,但心情難免低落,日前Ben趁着不用工作駕車接女友張寶兒(Bowie)外出到觀塘海濱公園一間餐廳開餐,二人選擇坐在餐廳的戶外位置,職員上前熱情招呼,Ben為女友落柯打,之後邊食邊傾。

席間,Ben似乎憂心父親的病況,開始木無表情,顯得有點悶悶不樂,Bowie見狀即出招,使出招牌甜笑望着男友,又雙手托腮扮花,Ben見女友花心思氹自己,最後都笑番。醫完肚,Ben負責埋單,之後再做柴可夫載女友離開。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!