掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

帶阿嫂去旅行 周奕瑋擔心惹緋聞 __,

周奕瑋強調與麥美恩去泰國只係為咗工作。無綫藝人麥美恩(Mayanne)性格爽朗,身邊不少男性好友,現時更做埋「主播殺手」,繼之前與無綫主播許文軒(Ed ...


周奕瑋強調與麥美恩去泰國只係為咗工作。


無綫藝人麥美恩(Mayanne)性格爽朗,身邊不少男性好友,現時更做埋「主播殺手」,繼之前與無綫主播許文軒(Edmond)傳緋聞後,最新發現與另一位主播周奕瑋同遊泰國,二人於早上十一時許被發現現身泰國機場,於行李帶取行李時,相當有默契。

東網聯絡周奕瑋,問是否偷偷跟麥美恩蜜遊?他解釋此行有數位同事同行,只不過他跟Mayanne有工作在身才約埋飛往泰國會合他們:「大家咪諗多,如果我哋真係拍拖偷情,點會掟相上社交網咁公開呀!我都好怕死㗎!我都唔知Mayanne偷影我擺咗上IG,所以我都即刻留言話帶埋阿嫂去旅行,我驚Edmond(無綫主播許文軒)嬲呀!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!