掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

望梅止渴!林芊妤呻忙爆冇得去旅行 __,林芊妤,芊妤,

教瑜伽、拍片、出活動加寫書又真係幾忙。藝人林芊妤(Coffee)近年除咗做瑜伽教練之外,嚟緊仲話會出書教人減肥,實行做埋才女。Coffee平時除咗要兼 ...


教瑜伽、拍片、出活動加寫書又真係幾忙。


藝人林芊妤(Coffee)近年除咗做瑜伽教練之外,嚟緊仲話會出書教人減肥,實行做埋才女。Coffee平時除咗要兼顧演藝活動,又要拍片擺上Youtube、又要keep住做運動操弗自己,想去旅行玩吓都唔容易!不過Coffee都好識得苦中作樂,呢日佢就喺社交網甫咗一啲之前去旅行嘅舊照,並留言:「在忙碌的日子,看看旅行玩樂的照片,心情會放輕鬆一點。」相中見身穿泳裝嘅Coffee坐咗喺梯級上面,而且仲要瞇埋眼兼輕托香腮,真係睇見都覺得冧呀!而另一張相,Coffee就以深色小背心上陣,大晒白滑美背,再加埋個回眸一笑,即時電死咗唔少巴打呀!雖然呢兩張相都好靚,不過唔少網民都話唔夠喉,仲叫Coffee快啲休息吓,去旅行影多啲靚相添!

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!