掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

扁桃腺發炎照綵排!鄭欣宜:我死撐能力高 __,欣宜,鄭欣宜,

Joyce今日到銅鑼灣搞戶外音樂會。歌手鄭欣宜(Joyce)下星期即將舉行紅館騷,而Joyce今日到銅鑼灣進行戶外音樂會,獻唱《女神》和剛派台的新歌《 ...


Joyce今日到銅鑼灣搞戶外音樂會。


歌手鄭欣宜(Joyce)下星期即將舉行紅館騷,而Joyce今日到銅鑼灣進行戶外音樂會,獻唱《女神》和剛派台的新歌《黑彩虹》,又和饒舌歌手MastaMic帶來二人的合唱歌《Not Afraid》,臨落台更向觀眾大叫:「紅館見!」

雙管齊下醫病

Joyce嗓音有些少沙啞,她接受訪問時解釋說是因為扁桃腺發炎:「自己好少玩呢啲戶外騷,但係好鍾意嗰種同觀眾互動嘅感覺,又可以當係為紅館騷熱身。把聲有少少沙,因為早排扁桃腺發炎,病咗個零禮拜,已經傳染埋身邊嘅工作人員,不過我死撐能力好高,個唱綵排冇停過。」為求快點病愈,她更是西醫中醫雙管齊下:「我去咗睇耳鼻喉專科,亦都有睇中醫,飲緊開聲茶,依家把聲都幾有質感呀,哈哈!(係咪準備個唱太大壓力?)醫生都話可能係,不過壓力唔一定係唔好,健康嘅壓力代表我緊張件事,其實係好嘅。」

忙到唔知幾多號

記者問Joyce是否之後就開始閉關專心綵排?她說:「當然啦,剩番八日咋!我已經同啲朋友講,如果呢排我冇搵你,唔代表我唔愛你,如果真係愛我嘅會知咩事。」此時有工作人員提醒她尚要出席後天的金像獎頒獎典禮,她馬上驚訝道:「係喎!我真係完全唔記得囉!原來咁快已經係,我連今日幾多號都唔知。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!