掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

西裝男揀女裝內衣 港女:更衣室冇鎖小心 __,內衣,港女,底衫褲,

西裝男揀女裝內衣,被女網友批評。(「巴打絲打FacebookClub」相片)男人買女裝內衣犯法?今日(13日)有姓張妙齡女子在網上申訴,指發現一名穿着 ...


西裝男揀女裝內衣,被女網友批評。(「巴打絲打 Facebook Club」相片)


男人買女裝內衣犯法?今日(13日)有姓張妙齡女子在網上申訴,指發現一名穿着西裝的中年男子,正單獨一人在一間女士內衣店疑選購女裝內衣,當時男子正拿起一件黑色性感連身內衣觀賞,令女子大感不滿:「我會因為佢,唔再去果(嗰)間分店!」

當時相片被該名張姓女網友拍下,並上載到群組「巴打絲打 Facebook Club」,女子表示,當時已清楚該男子單獨一人在店內,旁邊沒有女性,再加上該店的試身室不能上鎖,疑因此令張女十分擔心,於是發文呼籲「大家小心」。

可惜張女貼文後被不少網友指責,認為他過分女權主義。有人認為男子可能只是買內衣當驚喜送妻,不明白為何又要讓人拍照公審,認為張女大驚少怪:「其實有好多男人會買畀老婆、或同老婆去買。」

網民有話說

Chi Ho Lau: 我都有試過幫女友買M巾。搞到我驚驚地畀人話變態影相擺上網。

王小亭:其實你係想表達個男人睇女性內衣褲有問題?定間鋪更衣室無鎖有問題?

車妮:可能人地係賣內衣,去了解下競爭對手啫。

Waiman Ngai :呢間舖嘅老闆會唔會男人嚟呢?

Ha Kwok Wa: 樓主開群被插,咁如果係女性買男性用品,唔通又唔行咁埋咩?

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!