掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

兩年情玩完!張建聲突宣布與陳嘉莉分手 __,張建聲,陳嘉莉,

張建聲指係佢太專注事業而忽略了身邊人。早前於網劇《反黑》飾演招積一角嘅藝人張建聲去年5月承認與同公司藝人陳嘉莉(Kelly)拍拖,一直表現恩愛,2月農 ...


張建聲指係佢太專注事業而忽略了身邊人。


早前於網劇《反黑》飾演招積一角嘅藝人張建聲去年5月承認與同公司藝人陳嘉莉(Kelly)拍拖,一直表現恩愛,2月農曆新年時二人仲拍拖到維園年宵攤位開檔,嗰時張建聲仲話儲緊老婆本,問Kelly願唔願嫁畀張建聲時,她都甜爆話睇佢乖唔乖再考慮。

估唔到事隔兩個月,張建聲啱啱喺社交網上載與Kelly合照,並發文宣布同對方已經分手一段時間,仲透露原因係佢太專注事業,長文如下:「跟大家說一聲,我們已經分開了一段時間,原因是我太事業心重而忽略了身邊人,從而少了溝通多了吵架,而兩個人相處所產生的問題亦不是一朝一夕的事,中間的離合數次都令我們成長不少,經過認真的考慮,我們決定先放手,各自專注於工作上。」佢話深信如果遲啲遇上大家,結果一定唔同:「如果時間能許可令我們遲一些遇上,我相信結果肯定不一樣,Kelly,感謝你給我這兩年喜與悲的回憶,亦多謝你的照顧、體諒和付出,希望無論在哪方面你都能幸福快樂,開開心心,感恩❤,多謝你⋯將來的事,就交給上天安排吧。」臨尾仲加上古巨基《愛得太遲》嘅歌詞:「盲目地發奮 忙忙忙從來未知,幸福會掠過再也沒法說鍾意」唔少網民留言慰問及鼓勵佢,希望佢早日重拾心情。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!