掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

同朱慧敏復合有望?彭懷安揚言主動出擊 __,彭懷安,Eddie,朱慧敏,

Eddie話會主動出擊,追番朱慧敏!藝人朱慧敏與前男友彭懷安(Eddie)結伴出席曾志偉的生日齋宴,問到兩人是否復合,朱慧敏笑言:「如果我話我哋兩個喺 ...


Eddie話會主動出擊,追番朱慧敏!


藝人朱慧敏與前男友彭懷安(Eddie)結伴出席曾志偉的生日齋宴,問到兩人是否復合,朱慧敏笑言:「如果我話我哋兩個喺停車場撞到,你地信唔信?我哋係一齊嚟,其實我哋經常都會一齊做慈善活動,好似派麵包同派飯。感情事就順其自然」

至於Eddie被問到會否主動出擊時?他坦言:「我都會主動,但都要順其自然。」朱慧敏又自爆Eddie剛過四十歲生日,有一齊到寺廟食素,問送了甚麼禮物?她說:「我冇送嘢,最重要係誠意,最大嘅禮物係我向佢送上祝福,用錢都買唔到。希望未來嘅日子佢每日都開心快樂。」問是祝對方每日都有自己的陪伴?她避而不答,只謂希望對方順心順意,Eddie感觸地說:「今年40歲,第一次封利是畀媽咪感謝佢嘅養育之恩,又去咗食齋,覺得好洗滌心靈,有好多正能量。」問到身邊朋友會否都想二人復合?他們稱多謝大家關心,又指兩人去年成為佛教徒,努力修行,並要守五戒,已經戒酒及盡量少食肉,覺得身體也健康不少。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!