掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

【自戀狂】陳漢典多角度晒操肌成果 __,陳漢典,

操得咁辛苦梗係要晒吓啦!近年唔少男藝人加人操肌行列,就連行搞笑路線嘅台灣男星陳漢典,亦努力做Gym化身「爆肌男」。呢日陳漢典喺微博大晒健身成果,見佢特 ...


操得咁辛苦梗係要晒吓近年唔少男藝人加人操肌行列,就連行搞笑路線嘅台灣男星陳漢典,亦努力做Gym化身「爆肌男」。呢日陳漢典喺微博大晒健身成果,見佢特 ...


操得咁辛苦梗係要晒吓


近年唔少男藝人加人操肌行列,就連行搞笑路線嘅台灣男星陳漢典,亦努力做Gym化身「爆肌男」。呢日陳漢典喺微博大晒健身成果,見佢特登摺高衫袖晒麒麟臂,仲向鏡頭不停轉身,等大家可以以用唔同角度欣賞佢嘅強勁臂彎。之後佢舉埋啞鈴展現臂力,又錫咗「老鼠仔」一啖,睇嚟佢好滿足自己副Body喎,但就被網友笑佢太自戀!

隨後陳漢典留言話:「最近的肌力訓練已經進入最大肌力期了,整個人帥了不少。」佢仲以「No pen no game」嚟形容自己,點知畀網友捉到佢串錯英文字,正寫應該係「No pain no gain(一分耕耘一分收穫)」先啱,唔通佢都好似吳業坤咁手快快先打錯?抑或想搞笑先特登串錯字咋?

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!