掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

有親切感!馬浚偉擔心亞視倒閉台徽留影 __,亞視,馬浚偉,

馬浚偉話上次入亞視時好擔心電視台倒閉,所以在台徽前留影,亞視重生後再次到訪,感覺好有親切感。藝人馬浚偉到亞視大埔總台為節目《A1娛頭》錄影,問是否有料 ...


馬浚偉話上次入亞視時好擔心電視台倒閉,所以在台徽前留影,亞視重生後再次到訪,感覺好有親切感。


藝人馬浚偉到亞視大埔總台為節目《A1娛頭》錄影,問是否有料爆?馬浚偉笑言只是受邀上節目宣傳舞台劇。

馬浚偉又表示並非首次到訪亞視,以前曾為宗教節目受邀擔任嘉賓,當時亞視面臨倒閉危機,自己亦忍不住到前亞視台徽影相留念:「今次係第二次入嚟,最開心係見到唔少以前TVB嘅班底,好似曾生(前TVB外事部高層曾醒明),好有親切感。(上埋《百萬富翁》節目?)唔好喇,我怕輸,呢啲資訊性節目,我會讀好多書去準備,但最近讀太多書去準備舞台劇,或者佢哋再有慈善版會再上嚟。」

爆姜大偉好貪玩

由馬浚偉主演的舞台劇將進行密集式排練,但女主角胡定欣正身在橫店拍劇,要待5月底才能齊人,今次換上新陣容再演徐志摩舞台劇,馬浚偉笑言一班演員經驗與火力都足夠,自己可以放心先專注於導演工作。馬浚偉又指主演之一的姜大偉原來是貪玩之人,與一班年輕演員相處融洽,怕排練時會忍不住笑。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!