掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

儲吓緣分再開騷 趙增熹望與菲律賓歌手合作 __,趙增熹,

趙增熹指暫時唔敢再搞作品展。音樂人趙增熹到太古出席音樂籌款活動,與彈琴家羅乃新表演四手聯彈:「佢曾經係我老師,我上過一堂!上年都應承佢嚟但甩咗底,今年 ...


趙增熹指暫時唔敢再搞作品展。


音樂人趙增熹到太古出席音樂籌款活動,與彈琴家羅乃新表演四手聯彈:「佢曾經係我老師,我上過一堂!上年都應承佢嚟但甩咗底,今年點都要補數。(練咗幾耐?)一次咋,佢專業嘛。」他指樂曲由對方朋友創作,以琴音表達動物的狀態。

工作方面,阿熹除了製作電影配樂等,就是為王梓軒錄製新歌。問到可想再舉行作品展?他笑言暫時不敢:「好難搵場地!做自己project我比較隨緣,撞啱個人先做。」他指之前與陳潔儀及林子祥等人合作都是因為緣分,覺得好玩但辛苦:「除咗銀包辛苦,仲要準備好耐,因為想件事好睇而自己又玩得開心。(要儲錢先?)可以咁講!同埋儲吓緣分。」他坦言很希望有機會與菲律賓歌手Lea Salonga合作,對方曾到香港與管弘樂團演出,兩人曾經一起吃飯,結了一點緣,希望可以繼續。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!