掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

似歌星又似諧星!陸永細女遺傳老竇演藝細胞 __,陸永,

細細個就咁識引人笑!藝人陸永一對愛女生得精靈又可愛,但兩姊妹嘅性格截然不同,大女Hannah文靜優雅,至於細女Simsim活潑跳跳紮,遺傳咗爸爸嘅搞笑 ...


細細個就咁識引人笑!


藝人陸永一對愛女生得精靈又可愛,但兩姊妹嘅性格截然不同,大女Hannah文靜優雅,至於細女Simsim活潑跳跳紮,遺傳咗爸爸嘅搞笑本色。呢日陸永太太Reina喺社交網晒囡囡嘅搞怪相,相中所見Simsim肉緊地攞住結他,似乎想做Rock友掉個結他落地下,點知轉過頭又攞嚟擺甫士,認真無厘頭!另一張相就見到Simsim喺出面眼望望,原來係偷望姐姐Hannah學跳舞,不過都係被媽咪Reina發現兼影低「罪證」,事後Reina仲笑言Simsim充滿喜劇細胞:「佢唔使開口,齋做動作已經可以引到人笑啦…」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!