掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

強調從未解散!Mr.五子合體開戶外騷 __,Mr.,

Mr.強調從未解散。樂隊Mr.到銅鑼灣演出戶外音樂騷,五子久未在港合體開騷,吸引過百市民圍觀,溫拿成員彭健新亦有現身支持。將於今年六月迎來出道十周年的 ...


Mr.強調從未解散。


樂隊Mr.到銅鑼灣演出戶外音樂騷,五子久未在港合體開騷,吸引過百市民圍觀,溫拿成員彭健新亦有現身支持。將於今年六月迎來出道十周年的Mr.,透露正積極籌備紀念音樂會:「希望夾到個大家鍾意嘅場地同日子,一定會係下年嘅事情,暫時最緊要出多啲歌,好驚會出唔切啲歌,要好深思熟慮去做呢件咁重要嘅事情。」

Mr.再次強調從未解散,不過是轉做獨立樂隊的形式,但就不考慮簽唱片公司:「Mr.呢個組合一直都存在,我哋會繼續做音樂,但係五個人分開嘅時候亦都會各自發展,簽唔簽公司好睇緣分,但係現階段唔係我哋最重視嘅嘢,最重要係畀聽眾聽到我哋嘅作品。」

同仔仔慶兩歲生日

主音布志倫(Alan)的仔仔前日(19日)兩歲生日,他分享說當日帶仔仔到主題樂園遊玩,又無奈謂:「佢依家唔係好理我,始終仔仔呢個年紀你陪少佢一陣佢係會知,佢就真係會唔多睬你,我又比較忙,嚟緊惟有盡量抽多啲時間陪佢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!