掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

同吳奇隆玩完?劉詩詩傳搞婚外情兼大肚 __,劉詩詩,吳奇隆,

三年婚姻玩完?藝人吳奇隆與太太劉詩詩結婚近3年,忙到爆嘅兩人經常因工作而分隔兩地,見面時間少之有少。近日網上竟流傳吳奇隆、劉詩詩婚姻觸礁,更有媒體指劉 ...


三年婚姻玩完?


藝人吳奇隆與太太劉詩詩結婚近3年,忙到爆嘅兩人經常因工作而分隔兩地,見面時間少之有少。近日網上竟流傳吳奇隆、劉詩詩婚姻觸礁,更有媒體指劉詩詩婚內出軌兼佗B,與吳奇隆已協議離婚,嚇到吳奇隆即刻否認!

二人被傳離婚一事,媒體消息指有內地狗仔隊爆料,離婚原因是劉詩詩外遇懷孕,又指BB嘅爸爸並唔係吳奇隆,而詩詩與吳奇隆更已協議離婚,導致三年婚姻玩完!此消息在網路上掀起熱議,不過被指爆料嘅內地狗仔隊就向網友駁斥,澄清自己被冒名發布二人離婚一事。

消息出街後,吳奇隆身邊嘅工作人員就此事作出回應,證實吳奇隆同劉詩詩感情穩定,駁斥莫名傳聞,否認二人離婚。而二人今早更齊齊現身上海機場,劉詩詩素顏上陣,吳奇隆就負責推行李,以行動力證情不變。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!