掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

有馬國明錫住!陳凱琳七孔免遭殃 __,凱琳,馬國明,陳凱琳,

好彩有馬國明錫住咋!藝人陳凱琳(Grace)現身無綫遊戲節目《降魔的捉妖遊戲》記者會,她透露在遊戲中最難受是要被同事用沾滿果醬的手摸臉,口與鼻孔也塞滿 ...


好彩有馬國明錫住咋!


藝人陳凱琳(Grace)現身無綫遊戲節目《降魔的捉妖遊戲》記者會,她透露在遊戲中最難受是要被同事用沾滿果醬的手摸臉,口與鼻孔也塞滿果醬,不過她點名多謝參與該節目的馬國明,她說:「佢好錫住我咁玩,因為其中一個遊戲係佢要倒唔同飲品落我地塊面,有果汁、牛奶同清水,佢好就住我,其他人都好眼紅。不過我都玩得好開心,睇番個效果都好好。」

今次是Grace第二次參加類似遊戲節目,她稱上一次去泰國拍攝,全程不停跑比較累,但今次就玩到好污糟:「一日上三次妝,落三次妝。(下次會唔會再參加?)我下次可唔可以做馬國明嘅角色,負責畀指引。不過其實玩我都唔介意,都幾開心,我覺得冇咗Bob(林盛斌)玩,成個效果冇咁好。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!