掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

李明蔚抗癌頓失寄託 八方支援手作事業 __,癌,

患難見真情!抗癌歌手李明蔚(Sarena)雖然仍未完全康復,但她保持樂觀心態,令自己人生過得更為充實。早前Sarena開始接觸乾花手作,全因她聲帶癱瘓 ...


患難見真情!


抗癌歌手李明蔚(Sarena)雖然仍未完全康復,但她保持樂觀心態,令自己人生過得更為充實。早前Sarena開始接觸乾花手作,全因她聲帶癱瘓後,失去了寄託,她說:「有一日我喺網上忽然睇到乾花手作,覺得好靚,所以就開始自己去研究,做咗幾次後亦都Post咗上網,隨即有朋友問我有冇得賣,令我先諗吓有冇得試吓。」又指有位開餐廳的好朋友得知後,讓她放在其餐廳寄賣,銷量亦非常不錯,令她相當開心。

Sarena還透露藝人曾志偉知道她有製作乾花手作並得悉她患病的故事後,便讓她將作品放在其餐廳寄賣:「有次仲撞到佢,我都寫咗張心意卡同埋送咗包乾花手作畀佢,真係好開心佢畀呢個機會我。」她又表示感謝不同朋友的支持,可讓她放在不同地方售賣,亦希望今次可以發展自己的小生意,創造另一個小天地予自己。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!