掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

以歌會愛情!陳輝陽開騷尋找戀愛深層記憶 __,陳輝陽,

好玄呀!音樂人陳輝陽將於4月21及22日與女聲合唱再度開騷,他透露由上年10月已開始排練:「呢次會加入劇場元素,有完整嘅故事,佢哋會以唱歌嚟演戲。上次 ...


好玄呀!


音樂人陳輝陽將於4月21及22日與女聲合唱再度開騷,他透露由上年10月已開始排練:「呢次會加入劇場元素,有完整嘅故事,佢哋會以唱歌嚟演戲。上次28個人瞓喺度唱《垃圾》嘅形象好震撼,嚟緊會將呢種混合嘅概念更上一層樓咁表達畀大家睇。」選曲方面會與上次完全不同,但陳輝陽認為難度不在於編排:「我搞女聲合唱就好似搞一部電影,第一集好成功,點解要有第二集?我諗得好清楚係咪要搞一個全新嘅,要確定會好睇先搞。」他表示開騷前已計劃好整個藍圖,因此問題不大。

他形容上一場騷讓觀眾透過自我理解而自我療愈,這次則完全關於愛情:「個騷喺情人節公布,新歌《絕》就喺白色情人節發布。演出有趣之處在於唔係跳舞,又唔係音樂劇,而係關於一個人嘅戀愛歷程。」他希望觀眾從中找到自己,聽到關於自己的歌曲,回憶自己走過的歷程:「愛情嘅甜酸苦辣係無意識、隨機咁嚟,有人問係咪好多集體回憶或者共鳴?我覺得係個人回憶同個人好深層嘅感受。」他指表演會提出很多問題,每個人都能因應自己的經歷找答案:「你嘅初戀係咪真係你記憶咁樣?你可能發現未必係咁,又或者更確定係咁。(當中有你嘅經歷?)係所有人嘅經歷,所有人都經歷過初戀同戀愛失敗,但你失敗之後有冇企得番起身?」陳輝陽強調並非表達戀愛是怎樣,而是透過歌曲提供戀愛畫面。

化妝:非常作 MAKE UP FOR EVER ACADEMY HK


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!