掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

【好兄弟上海覓食】趙勁皓孖陳柏宇食摯愛花膠雞 __,趙勁皓,陳柏宇,

【好兄弟上海覓食】趙勁皓孖陳柏宇食摯愛花膠雞趙勁皓做咗老豆已經減少出外應酬,不過就好努力工作,拍戲外,擁有三間食肆同健身中心嘅佢,就試過一日做足十六個 ...


  • 【好兄弟上海覓食】趙勁皓孖陳柏宇食摯愛花膠雞


  • 趙勁皓做咗老豆已經減少出外應酬,不過就好努力工作,拍戲外,擁有三間食肆同健身中心嘅佢,就試過一日做足十六個鐘搵錢養家,好兄弟兼食肆拍檔陳柏宇快榮升老豆,兩兄弟更加多共同話題。

    早前,兩人就孖住一齊飛上海歎打邊爐,以為香港或者台灣打邊爐先夠正宗,原來兩個對呢間喺上海新開張嘅打邊爐一樣咁喜歡,阿King趙勁皓說:「因為自己做食肆,所以得閒就會周圍搵好嘢食,知己知彼先可以提升水準。呢間食肆嘅老闆已經做埋朋友,佢哋喺上海開店,我咪偷時間嚟捧場,佢哋嘅花膠雞煲好好味,我同陳柏宇都食到唔知飽。」

    雖然食得豪,不過阿King食完就會做番運動俌數,如果唔係,點會成日keep住有六嚿腹肌。
    趙勁皓同兩老闆(右一、二)因為同樣鍾意食,已經成為朋友。

    當日打邊爐店開張,趙勁皓同陳柏宇都有份去撐場。

    甩拖回復單身的張振朗都有去幫襯。

    鍾意就快D Share啦!