掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

素顏吳綺莉首現身 全程封嘴唔提卓林 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

拍片事件曝光後,吳綺莉首次現身。吳綺莉(Elaine)女兒卓林與外籍女友Andi上載影片,身在加拿大的卓林聲稱無家可歸,與Andi要瞓街頭。報道出街後 ...


拍片事件曝光後,吳綺莉首次現身。


吳綺莉(Elaine)女兒卓林與外籍女友Andi上載影片,身在加拿大的卓林聲稱無家可歸,與Andi要瞓街頭。報道出街後,吳綺莉好友郭秀雲就大爆Andi母曾向吳綺莉攞幾萬蚊生活費。

連日來「閉關」的Elaine直頭今日終於現身,戴上黑框眼鏡束起頭髮並素顏上陣單拖出街,她揸車前北角買滷水鵝及豆腐,出發後亦未有調低車窗,對記者提問充耳不聞。落車後,被問及有沒有與卓林聯絡、會否到加拿大接卓林回家、卓林網上認是成龍囡囡、Andi媽媽向她拿生活費等問題時,Elaine均未有回應:「冇嘢講喇,要答嘅都答晒。」Elaine準備回家時,記者提到有否看過卓林拍的影片,以及卓林曾欲出自傳等題問,她再次指自己冇回應:「辛苦晒大家,我今日唔出街㗎喇。」便轉身上樓回家。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!