掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

再見亦是朋友 羅天宇仲有同湯洛雯傾偈 __,羅天宇,湯洛雯,

羅天宇同湯洛雯分咗手依然係朋友。藝人羅天宇為瑞士天梭表全球首間期間限定咖啡店擔任侍應,早前驚爆與湯洛雯分手的他首度現身公開活動,被問到是否不飲「湯」轉 ...


羅天宇同湯洛雯分咗手依然係朋友。


藝人羅天宇為瑞士天梭表全球首間期間限定咖啡店擔任侍應,早前驚爆與湯洛雯分手的他首度現身公開活動,被問到是否不飲「湯」轉飲咖啡?他表現尷尬說:「都分開咗一段時間。(心情平復未?)心情都OK。(分手後有冇見面?)我哋都喺橫店拍劇,不過日子唔同,所以喺當地冇見,但喺公司都有見,間中會傳短訊關心大家,但冇約出嚟。(佢就嚟生日,會有咩表示?)都會打畀佢。雖然分咗手,但都有傾偈。(分手原因係咩?)好多唔同因素。(話你撻着陳瀅?)佢好無辜,我哋唔係拍拖,嗰日係幾個人約出嚟食飯,我同陳瀅企埋一齊等位,就係咁畀人影到。(Ready接受下一段感情未?)我依家都係工作先。嚟緊傾啲電影,想有新嘗試。(有冇機會復合?)未知。(你想唔想?)將來睇吓點。」

講到做侍應,羅天宇指家人開餐廳,所以間中也會幫手,他笑言:「因為啲客人好多都係裝修工人,我初時對啲客好斯文,但佢哋比較粗豪,後來大家變到好熟。」提到手錶,他稱人生第一枚手錶是父親送的18歲生日禮物:「嗰隻錶係爸爸第一隻貴嘅手錶,都要幾萬蚊,佢後來送咗畀我,我一直放喺櫃桶,諗住過幾年先戴,但係後來唔見咗,所以都覺得好遺憾。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!