掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

【表面文靜】鄧麗欣自言長跑太悶唔啱佢 __,鄧麗欣,

【表面文靜】鄧麗欣自言長跑太悶唔啱佢鄧麗欣(Stephy)、周秀娜、簡淑儀同趙慧珊(Aka)今朝一早到白石角海濱長廊參與「《愛·女孩》起跑!」慈善跑活 ...


  • 【表面文靜】鄧麗欣自言長跑太悶唔啱佢


  • 鄧麗欣(Stephy)、周秀娜、簡淑儀同趙慧珊(Aka)今朝一早到白石角海濱長廊參與「《愛·女孩》 起跑!」慈善跑活動,為發展中國家女孩爭取權益及公義籌款。大會原先都有安排佢哋落場跑,但娜姐早前因拍戲整傷腳,就無辦法落場跑。鄧麗欣原先諗住跑10公里,但10K活動會喺訪問前開始,唔想跑完之後身水身汗見傳媒,所以佢最後選擇跑3K賽,她說:「好少跑太長嘅賽事,見好多藝人都鍾意跑10K或者馬拉松,但自己就冇諗過要去挑戰,我體力ok嘅,但意志力唔夠。以前讀書係田徑隊,但係跑短跑,要有爆炸力,亦鍾意一啲多變化嘅運動,好似打排球咁,我只不過係外表比較文靜,但其實我鍾意玩啲郁動多嘅運動,例如打排球,長跑對我嚟講會覺得好悶。」好姊妹吳雨霏預產期係6、7月,佢話:「上次見完之後未見過佢,生之前點都會見多佢一次,近排見佢啲相仲係好瘦,都唔似有咗。」至於Stephy,她近日主要休息同睇劇本,更透露片酬有少少上升,如果遇到好劇本同導演,片酬幾多都唔會介意。

    鍾意就快D Share啦!