掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

林敏驄爆阿倫讀:聖好奇女子中學 __,阿倫,林敏驄,譚詠麟,

阿倫參加ViuTV的遊戲節目《GoodNightShow全民星戰》,使出絕技執錢紙。為了迎接2018世界盃,ViuTV推出遊戲節目《GoodNight ...


阿倫參加ViuTV的遊戲節目《Good Night Show全民星戰》,使出絕技執錢紙。


為了迎接2018世界盃,ViuTV推出遊戲節目《Good Night Show全民星戰》,並由梁漢文、林敏驄、黃心美、黃奕晨等任主持,節目中一眾ViuTV藝人將每人苦練一項與本年度世界盃決賽周32個入圍國家有關的遊戲絕技,組成「全民隊」代表全港巿民接受「明星隊」挑戰,爭奪超過100萬元遊戲獎金,若挑戰失敗,獎金將撥歸「全民累積獎金」,經商場活動全數送給全港巿民。

樂壇校長譚詠麟應邀擔任首集嘉賓,向來百厭的阿驄,竟然大膽取笑譚校長「唔知教咩嘢嘅」,又搞笑問他:「你間學校叫咩名呀?聖好奇女子中學?」頓時令譚校長哭笑不得。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!