掃呢頁CODE去手機

2018年6月6日 星期三

鍾欣潼:阿嬌生B睇緣分:一步步嚟! __,阿嬌,鍾欣潼,

阿嬌話生B要睇緣分。剛成為賴太的鍾欣潼(阿嬌)孖老公賴弘國從美國返香港,問到去咗咩地方度蜜月?阿嬌話:「都去咗好多地方,美國之後,去咗日本,之後再去台 ...


阿嬌話生B要睇緣分。


剛成為賴太的鍾欣潼(阿嬌)孖老公賴弘國從美國返香港,問到去咗咩地方度蜜月?阿嬌話:「都去咗好多地方,美國之後,去咗日本,之後再去台灣。」問到係咪台灣見家長?阿嬌淨係冧笑!再問喺台灣搵咗地方一齊住未?阿嬌都淨係識得笑!會唔會喺台灣搞婚禮?阿嬌話喺台灣搞派對,而婚禮就會留喺香港搞。

結咗婚之後會唔會減少工作同埋親熱戲?阿嬌話:「暫時未有減少。(佢會唔會唔畀你性感?)從來都冇性感。(唔畀拍親熱戲?)冇話唔畀。」問賴弘國會唔會唔畀阿嬌拍親熱戲?佢話:「是工作。(爸爸有冇催阿嬌生B?)有問,但一步步來。(爸爸畀阿嬌幾分?)他很喜歡她,也是滿分。(當佢係親女兒?)對,他們一見面就很喜歡她,她也常來台灣看我家人,他們也很開心,爸爸也很感動。」到咗大家最關心嘅問題喇,幾時BB先?阿嬌話:「一步步嚟。(有冇傾過生幾多個?)冇呀,冇傾過,生小朋友都係緣分。」

容祖兒之前因為簽證問題,差啲去唔到美國,佢突然出現,係咪好驚喜呢?阿嬌話:「有呀!佢突然彈出嚟,都好驚喜,佢真係好好彩。(佢話你對佢好有信心?)可能美國領事館睇到報道,所以幫手」兩人十指緊扣晒婚戒,阿嬌將求婚同婚戒一齊戴,老公除咗戴婚戒外,右手仲戴咗隻金錶,係阿嬌送嘅生日禮物!最後,現場係咁起哄叫佢哋錫錫,但佢哋最後都係冇錫錫嘅!

阿嬌孖老公坐車離開機場,直駛至阿嬌西環寓所。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!