掃呢頁CODE去手機

2018年6月6日 星期三

李蘊:李蘊佗B仔湊夠「好」字:個天對我太好 __,李蘊,

李蘊宣布佗B仔,湊夠「好」字,佢感恩上天對她太好。藝人李蘊(Renee)已懷孕7個幾月,她在網上甫出一張超聲波相,仲好開心話:「Hello小胖胖!」又 ...


李蘊宣布佗B仔,湊夠「好」字,佢感恩上天對她太好。


藝人李蘊(Renee)已懷孕7個幾月,她在網上甫出一張超聲波相,仲好開心話:「Hello 小胖胖!」又叫大家估吓係「小胖子家小胖妹」!剛剛收到消息,Renee今次生仔,和兩歲大的囡囡羅紫晞湊成一個「好」字,真係恭喜佢。

李蘊日前更影了數輯大肚相,相中她肚大如籮,但手腳纖瘦,面容輪廓分明,依然係靚女,不過她的大肚相跟名模Jessica C.裸體大肚相比,就保守得多,頂多只有一套較性感是穿上bra top紗裙及短褲露肚皮,而囡囡晞晞就相當可愛,穿上粉橙色裙仔,似足公仔一樣。

Renee接受東網電話訪問時說:「我上一胎喺香港生,每個月都會返嚟香港做產檢,7月度就會返嚟香港住,住多幾個月,到8月尾喺香港生埋囝囝,坐埋月先再返廣州,我都會帶埋囡囡返嚟,因為我唔可以同個女分開太耐,否則我會掛住佢,老公就等我生時先嚟香港陪我囉。」問她為何老公沒一起影,她哈哈笑說:「咁我上一胎佢都冇影,因為我老公低調啲,佢唔係好鍾意影相,佢負責睇靚相就得啦。」又指今次影大肚寫可謂「快、靚、正」,她又說:「呢輯相我前日先影,第一次同呢個攝影師合作,佢影得勁快,影完第二日已經有相攞,過程好開心,好舒服,好滿意呢輯相。」

信囡囡唔會呷弟弟醋

問到為何不影性感相?她頻說:「吓,我唔得㗎,我唔可以咁性感,一嚟我結咗婚,二嚟要性感,以前都影過比堅尼嗰啲啦,依家大住個肚,都唔使成個肚皮打晒出嚟,咁人哋外國人(Jessica C.)開放少少㗎嘛,最重要係靚啦,咁靚唔靚先?」又說囡囡成日攬住她的大肚,相信囡囡好期待弟弟出世,覺得囡囡年紀尚細,應不會有妒忌心呷弟弟醋,且兩姊弟年紀近可一齊成長,相信不會鬧交及打交。

Renee又好感恩可以湊成一個「好」字:「個天對我太好,生完個女就畀個仔我,其實初頭以為都係生女,兩個女都冇問題,但湊個『好』梗係最好啦。(係咪繼續生?)我冇所謂,但老公覺得兩個夠,睇天意啦,我仲後生,所以過多幾年或十年都仲可以生。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!