掃呢頁CODE去手機

2018年6月6日 星期三

林燕妮:三弟妹患癌離世 林燕妮靠襌修走出陰霾 __,林燕妮,癌,

R.I.P.一代才女林燕妮離世,無綫今日凌晨重播林燕妮特備節目《懷念林燕妮 向世界出發》。節目開首,林燕妮已道出對「無常」、「生死」的看法:「人生係無 ...


R.I.P.


一代才女林燕妮離世,無綫今日凌晨重播林燕妮特備節目《懷念林燕妮 向世界出發》。節目開首,林燕妮已道出對「無常」、「生死」的看法:「人生係無常嘅,做人只可以勇敢面對!」面對生離死別之別,林燕妮淡然說:「要超越死亡、接受死亡!」

節目中提到林燕妮出生於幸福富裕家庭,所有物質生活都可以垂手可得:「冇乜嘢係想要而得唔到嘅!」爸爸從商,媽媽任家庭主婦,家住三層樓的獨立屋,出面有花園、有車房,除了三弟妹,屋企還有多個傭人,林燕妮生活無憂。

身為家中長女的她,自言最痛錫林振強與林雁妮:「我哋四姊弟妹感情好好,我同大細佬(林振強)感情最好,亦好錫妹妹(林雁妮),因為得一個妹,細細佬(林振剛)後生時好乖,成年後就奀皮啲。」

之後面對爸爸離世以及經歷弟妹林振強、林振剛與林雁妮因癌病逐一離世,令她打擊甚大!但面對生死,林燕妮只能面對:「我家人咁短命,一個、二個咁走,我係冇得控制,惟有喺佢哋病嗰陣盡量對佢哋好。」她亦坦言面對最疼錫的弟弟林振強離世,對她打擊至深:「有一日,我細佬打畀我,同我講『家姐救我一命』,我當時問佢咩事,佢話有淋巴癌,要捐骨髓,我即刻話好,我當時冇太大反應,佢亦好平靜。驗完之後,我同細細佬都可以捐,再驗發現原來細細佬都有cancer,當時撞正2003年沙士,真係好麻煩!佢(林振強)要住隔離病房,我哋靠email通訊,佢做完電療要戴口罩,一電療佢就嘔,同我講『要戴住個口罩嘔,你話幾好笑呢』,佢仲同我講笑,佢又影啲幹細胞相畀我,話『你抽出嚟嗰啲幹細胞就係咁樣,原來橙橙地色好似紅蘿蔔咁,真係好喇!我依家血裏面有你嘅血喇』。我哋好樂觀,一直聯繫到大細佬走為止。」

2003年,林振強離世不久,林燕妮的細弟弟林振剛亦因淋巴癌逝世。林燕妮滿眼通紅地說:「當屋企兩個細佬都走得咁急,走完一個都未傷心完,就到第二個,要你再震撼一次…當時我非常孤單,我係單親媽媽,我個仔細、媽咪年紀大,我要單獨面對世界。禪修可以令我面對世界同突然變化,我哋要超越死亡,接受死亡。」

林燕妮直言自己是靠襌修度過難關:「如果我冇禪修過咁多次,我可能接受唔到。好似振強咁,佢留低一啲歌、留低一啲『洋蔥頭』,留下好多好好笑嘅散文,佢不枉此死。我想同雲上嘅細佬妹講『唔使掛住我,唔使擔心,你哋繼續快樂,我搞得掂,我好有勇氣』。」

講到自細出生在富裕的幸福家庭,林燕妮坦言:「冇咩嘢係我想要而係得唔到,爸爸係商人,媽媽係家庭主婦,過住無憂無慮嘅生活,四姊弟妹、爸爸媽媽,仲有幾個傭人,住三層樓嘅獨立屋,出面有一個花園,又有車房。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!