掃呢頁CODE去手機

2018年6月6日 星期三

麥明詩:唔係阿爸細佬!麥明詩願為兩位型男賣后冠 __,麥明詩,

麥明詩竟然願望為兩個男人賣后冠,佢哋係邊個?前港姐冠軍麥明詩(Louisa)到葵芳出席香港小姐公開招募活動,講到她在台上謂選港姐後最難忘是可以與靚仔拍 ...


麥明詩竟然願望為兩個男人賣后冠,佢哋係邊個?


前港姐冠軍麥明詩(Louisa)到葵芳出席香港小姐公開招募活動,講到她在台上謂選港姐後最難忘是可以與靚仔拍劇,她笑言非常仰慕苗僑偉(三哥):「之前睇《使徒行者》時仲讀緊書,冇諗過之後竟然同佢合作拍《使徒行者2》,以前冇諗過做嘅嘢竟然可以做,細個冇妄想過會同佢拍嘢,估唔到原來自己都有今日。」問到可還想跟哪個靚仔合作?她笑言想與古天樂及彭于晏合作:「可能有一日做到彭于晏阿媽都好,過30年後好難講。」

有意外會變賣

問到為了跟他們合作願意付出甚麼代價?Louisa笑言:「后冠,即係可以將最珍貴嘅嘢攞出嚟。(你個后冠幾多錢?)參考番公司宣傳,應該就係400萬。」問到可會賣其后冠?她表示:「又唔係話真係諗過,但如果我家徒四壁或突然有意外,有必要嘅話都可能有需要,但盡量都唔會,會努力工作賺錢。」

想試唔同造型

而講到她身穿的吊帶連身裙側邊有幾個蠱惑的窿窿,她笑言做足安全措施,亦謂最近開始留意時裝:「因為覺得之前hea得滯,依家學識自己優點同缺點係咩,都會勇於嘗試唔同造型。(想行性感路線?)呢條裙有啲特別剪裁位,別出心裁都幾過癮。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!