網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月30日 星期一

被心穎同何雁詩寸唔得 張振朗問「你好憎我」 __,心穎,張振朗,何雁詩,黃心穎,

張振朗女人緣其實幾好,拍劇之餘又可以同女演員打成一片。佢最近同何雁詩(Stephanie)合作拍新劇《牛下女高音》,開工等埋位時,就挑戰「人肉啞鈴」, ...


張振朗女人緣其實幾好,拍劇之餘又可以同女演員打成一片。佢最近同何雁詩(Stephanie)合作拍新劇《牛下女高音》,開工等埋位時,就挑戰「人肉啞鈴」,何雁詩究竟有幾重?

其實何雁詩早前被三位「肌男」輪流試舉,有人得有人唔得,而張振朗就.....都得,但個樣有少少吃力。

何雁詩留言:「同大家介紹隨身移動啞鈴何雁詩,40幾公斤可以跟住你行,誰要挑戰?ps.張振朗唔係好得。」黃心穎都加入戰團留言﹕「Hahhahah,佢唔得ga!」

被兩個女人圍攻話自己「唔得」,張振朗都幾冇面,自是反擊:「白雪兒(劇中名字)你好憎我呀係咪?」表面互寸,但睇得出張振朗平時都幾受女仔歡迎。




鍾意就快D Share啦!